Vecka 10

Hallå alla glada bloggare där ute! Förlåt för att jag inte skrivit så mycket på sistånde, har varit så fullt upp, och jag har varit jättetrött hela veckan och verkligen inte orkat skriva! Men nu är jag igång igen (:
Veckan kanske inte har varit sådär jättebra, men nu är det ju helg, och jag ser fram emot en mysdag imorrn, och Misty på söndag! Men min vecka har iallafall sett ut så här ungefär:

MÅNDAG:
Först skola, bild, Nicole och Kalle visa nåt mysko experiment i vanlig ordning på rasten innan matten x), började brinna och två kemistolar gick sönder (;, Tyska, de va segt, jag och Ramona satt utanför vår lite små dryga skolsköterska och vänta på en panodil i 45 minuter!!!!!!, sen mer Tyska, jobber om Österrike, rätt kul iaf, slipper jobba massa i boken(; Använde laptoparna så det gick smidigt o bra, haha. Sen matte, segt segt segt segt, okej då, hade bara fem, tio minuter, sen hade jag matlag. Raggmunk och Kroppkakor?!?!?!?! salig blandning det där (;, sen vare teknik efter lunchen, jobbar med Joel, Daniel och mimmi, trevligt äre (:. Skulle egentligen försöka komma lite framåt med vårt framtidens stad, men gick väl inte så värst bra, för Anders är superkär i Mimmi, och hänger efter henne överallt, och han är inte ens i vår grupp -.-, och Joel är så jäkla kåt i David så vi kom inte så långt idag heller. Iaf, så var det hemkunskapsredovisningar efter tekniken, segt. Först redovisa Björn om Italien, vi fick smaka pesto och nåt brd, pesto är bajs, men brödet var ok (:. Sen vare Matildas tur att redovisa, men vi hade rast innan, och jag orkade inte gå upp dit igen, så jag satt inne på svenskan med Frida och Mimmi ist (;. Sen Idrott, jag om Mimmi var inte med, för jag skulle in till sjukhuset, och Mimmi skulle hänga med. Så vi stack dit och va där i typ tio minuter, haha. Sen hem och äta korv med bröd, och lite chill, data, en film, LinasKvällsbok. Sen skjutsa hem Mimmi. När jag kom hem såg jag lite på tv, åt lite och gick och la mig. SOmna typ direkt, va så jäkla trött.

 
TISDAG:
Tisdag = Segdag
Orkade typ ingenting idag heller..
Först idrott, var inte med p.g.a min mage, sen slöjd, stickade med Ramona (;
Sen matte, var med i fem tio minuter innan jag stacktill matlaget, fisk denna gången, äckligt.
Köpte fralla i frizon ist. Sen Tyska, segt, fortsatte jobba med Österrike med laptoparna. Slutatde efter tio minuter typ, håla sen. Sen svenska, seeeeegt, läste lite i Läroboken, sen hem.
Sega framför datan ett tag, sen äta, se på tv, äta, sova.

ONSDAG:
Segaste dagen på hela veckan typ, men var bara med på matten, no:n, engelskan, lunchen(matlag), idrott, sen stack jag till sjukhuset igen, men pappa. Var där typ en timma, sen till Elgiganten och TeamSportia, sen hem. Äta, data, tv, äta, sova.

TORSDAG:
USCH USCH USCH USCH, behöver inte skriva mer.

FREDAG:
Stack till skolan vid fem i åtta ungefär, So prov, som sket sig totalt, skit ont i huvvet, fick åka hem.
Men nu mår jag bra igen (;.

Ses!

PUSSAR TILL JOSSII, SOM SKA KRYA PÅ SIG NU!<3

Kommentarer
Postat av: Jossi

Hihi tack jag ska nog börja med det nu, höhö :)
vad gör du på sjukhuset? :o

2008-03-08 @ 11:16:53
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0