Våffeldagen

En våffeldag utan våfflor.
Hade inte ens koll på att det var våffeldagen idag, men bryr mig inte så hårt, är inte särskilt sugen på det. Min klantiga syster råkade avslöja för mig förut att jag ska få en laptop när jag fyller år xD (som om jag inte redan visste det) men hon är inte så bra på att hålla hemligheter, särskilt inte när det gäller presenter och julklappar, haha. Men det gjorde ju inget, eftersom jag ändå visste att jag skulle få en haha. Har som sagt förut (?)´inte gjort ett skit idag, har verkligen inte haft nåt o göra, bara degat vid datan, knappt ens varit utanför dörren, men det är ärndå inget kul ute när det är snö på backen. Så skisamma... Så jag har haft tråkigt, vilken nyhet, eller inte, haha. Skriver mer sen, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0