Tråk

Jag har tråkigt. Inge vidare ovalnigt men ändå, försöker vara social på msn, chattar med Frida, det är alltid lika trevligt (:
Ska försöka gå ut en stund sen, har fått ont i magen, igen -.-
Men såren läker fint iallafall (:, och tur är det, orkar inte håla på med dessa salvor, kompresser, tjepar och plåster längre.
Kanske är dags att börja med meicinen igen då, ååh, det är så jobigt, och den smakar päckel ):
Jaja, så länge jag slipper ha ont så, då gär det mesta ner.
Har inte gjort så mycket idag, förutom det jag skrev förut, så har jag ätit mat, pusslat lite, målat och kollat på tv.
Jaja, nu ska jag beklaga mig för mina päron, skriver mer sen, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0