Tråk Tråk Tråk Tisdag

Sitter här ochhar verkligen mega tråkigt !
Finns inte nånting o göra, m o p jobbar kväll, syster är tråkig, katten ligger och gämmer sig nånstans för jag trillade i trappen med henne så hon rev upp massa fula ärr på magen, inte skönt. Så här sitter man nu och inte har ett skit o göra... Finns inte ens nåt bra på tv:n, vilket är rätt ovanligt med sisådär ungefär 70 kanaler, minst. Men men, Har inte gjort ett dugg på hela dagen heller för den delen, år frulle när jag vakna, titta lite på tv, målade klart min teckning (nästan), satt vid datan och lekte med katten... Sen bara en massa trååååk. Och nu har jag tråkigare än någonsin typ! Vet inte om jag haft så tråkigt lov förut som nu. Det här tar verkligen priset asså! jaja, ska väl försöka hitta på något, eller iallafall försöka vara lite social med omgivningen (sur syster och rädd katt), jag vet lyckat, men vafan. Skriver mer sen, ses!


Kommentarer
Postat av: Jossi

HAHAHHAHAHAHA låter underbart ju :D

2008-03-25 @ 17:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0