Still Torsdag

Nevars, måste ta tag i pluggandet snart, kommer få sämre betyg annars, och det känner jag inte för, sista terminen i nian, rätt viktigt o inte falla ner i betygen då. Bara att jag orkar inte, har så mycket annat nu, fyller ju år snart med. Måste skriva en önskelista :P, elr a, jag vet ju vad jag får, så det tjänar ju egentligen ingenting till, men man vet ju aldrig, kanske får man nåt mer på listan, men men, en laptop blir det iallafall, för jag har redan fått väjla ut en (a) haha. Det förvånar mig att inte vissa har tröttnat på mina totalt ointressanta och  meningslösa inlägg än, eller är dom kanske inte så meningslösa som jag tror? Äsch, orkar inte bry mig, läs bloggen om ni vill, annars skiter ni helt enkelt i det. Imorrn äre fredag, sköööönt. Den här veckan har verkligen varit segt alltså! Höhö, nu vet jg inte vad jag ska skriiiiiva, så, ses!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Har lösen på min blogg.
Användarnamn: josefine
lösen: 93
du kan ju ta bort den här kommentaren när du har sett den eller något :)

2008-03-16 @ 11:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0