Söndag

Så var det dagen efter påskafton, kommer inte ens ihåg vad dagen heter xP Påskdagen kanske ? xD
Jaja, iallafall så ha rjag inte hunnit med så mycket än, åt frulle när jag vaknade typ vid halv 10, sen glodde jag på tv, sen har jag frdsökt få in lite tvätt i garderoben, men kom inte längre än till en hög på sängen, haha, Får väl ta och fixa det snart, sen har jag suttit här en stund nu, resten av tha family är ute och går, men jag är lat och orkade inte följa med, haha. Sen blire mer tv tror jag, och ikväll påskmiddag hos familjen Eriksson/Lindqvist, om jag följer med, har inte bestämmt mig än, men jag följer nog med och äter iaf, sen sticker jag hem tror jag, hehe. Ska ringa nån och fråga om nån vill komma hit, är så tråkigt och sitta själv. Skriver mer sen, ses!

Kommentarer
Postat av: Zandrea

Ha en bra dag :D

2008-03-23 @ 14:54:03
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0