Påskmiddag !

Sitter hemma hos familjen Eriksson/Lindqvist och har precis ätit årets första "riktiga" påskmiddag, haha. Men det satt gött i kaggen kan jag ju säga. Proppmätt är jag iallafall! Nu väntar vi bara på fikat, sen massa snack och mys. Dagen har förövrigt vatt rätt bra, städade lite efter senaste inlägget, kollade på tv, spelade lite x-box, sen har jag varit ute och "rengjort" studsmattan, borstat bort all snö och is med andra ord. 2 cm tjock is fastklibbad i mitten, inte så lyckat. Men men, det försvann med lite slag och bank från sopkvasten, haha. Sen umgicks jag med min familj, och åt lite middag, elr a, lunch. Sen åkte min far och jag till Coop och Ica. Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning och åkte hit. Skriver mer sen, ses!


Jossii, jag finns här, hela tiden, även om du inte märker det ! <3

Kommentarer
Postat av: Elli

Blir bara kul att hjälpa dig.
Men som sagt är jag lite upptagen i typ lite mer än en vecka. Men du kan ju kolla runt lite sålänge i andra bloggar och se om du får några idéer.

2008-03-23 @ 22:33:59
URL: http://godisen.blogg.se
Postat av: Jossi

haha lyckat med studmattan ;D
Åh jag ÄLSKAR dej o finns för dej också gumman

2008-03-24 @ 16:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0