Påskafton !

Huhuhu, nu är Påskafton här, redan !
Tycker det går rätt fort, kanske för att det fortfarande ligger snö på backen, suck.
Vill verkligen inte ha snö längre, vil ha vår och sooool !
Blommorna hade ju liksom redan kommit, och precis när man fick de första riktiga vårkänslorna, så kommer sen snö -.-

Jaja, som sagt, idag är det ju påskafton !

Vad ska ni hitta på idag då?

Själv ska jag nog bara mysa med familjen och äta god mat. Dock inte påskmat för det blev det igår, och imorrn. Så vi hoppar över en dag, så det inte blir för mycket.
Just nu sitter jag och väntar på att mammi och sis ska komma hem från Västervik, jag vill ha påskgodis!!! :P
Undrar om det är något bra på tv ikväll, kanske en bra film eller något. Får nog ta och kolla i tidningen hehe.
Är inge vidare bra på att läsa den, kanske borde börja med det, om jag orkar, haha.

Skirver mer sen, ses!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Ska göra samma som dej, haha ;D
Hoppas du får ngt gott påskgodis :D
Hata snö -.- typ snöstorm ju..
Glad påsk påre älskling

2008-03-22 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0