Onsdag

7 Dagar Kvar = 1 Vecka Kvar :D LAPTOP !

Idag har jag faktiskt varit ute, i hela 45 minuter ungfär, haha! Vaknade vid kvart i 10 ganska exakt, skönt o fp sova länge på lovet, och ta igen alla jobbiga skoldagar, hehe. Sen åt jag frulle direkt, och efter det hann jag med att spela lite x-box, innan jag gick ut. Försökte mig på att göra en snölykta, men det ville inte gå, allt bara rasade hela tiden, trots den faktiskt perfekta kramsnön. Jaja, får väl försöka en gång till sen. Sen har jag inte gjort så mycket mer,tittat lite på tv, och snart ska jag äta mat, blodpudding, BLÄ, men det får gå ner ändåå, är vrålhungrig! Nu luktar det maaaat, skriver mer sen, ses!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för din kommentar, ja det teet är såå gott :)

2008-03-26 @ 15:42:05
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0