Onsdag

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag, men har inte hunnit med det.
Veckan har väl inte varit så jättebra, måndagen var seeeeeeeg....Behöver nog inte säga mer än att jag är TRÖTT på skolan.
Tisdagen var rätt bra, slutatde ju tidigt så..
Idag hade vi halv studiedag, så Mimmi och jag gick hem vid 11 typ..
Keka nudlar, va ute och gick, glodde på Shrek 3 och The Goofy Movie ^^ O va i affären o keka negerbollar :D
Städade mitt rum med mamma när Mimmi hade åkt hem..
Är trött på snööön med -.-
Orka Orka Orka Orka ? Neeeeej !
Jaja, hjälper ju inte av och gnälla precis men ändå.
Skriver mer när jag orkar, har inte lust numera..
Kanske kommer igång snart igen, men inte just nu..

Btw, så är det exakt 2 veckor kvar tills jag fyller år ! 2 veckor, sen har jag min laptop !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0