Onsdag

Dagen har varit bra för en gångs skull :D
Började dagen med matte, okej, det var rätt segt, men jag överlevde !
Sen Engelska, var helt OK, körde nån kul charadelek (stavn?)
Sen Idrottsprov, jag inte hade en aning om, men jag får göra det på fredag istället, plugga som en gris ska jag !
Sen vare Lunch, nån potatis o köttfärslåda, blä, jag cykla hem coh åt quornschintzel med ris och sås (: Så ska jag passa på att tacka mina kära vegetariska vänner ! :D. Sen vare No, jag slapp gå, hade håla. Sen heeem :D, Ramona,Jesper, David och jag stack till Konsum, elr a, Coop och köpte godia (a), sen stack jag och ramona hem till mig, och dom andra två nötterna till går'n (; Vi satte igång och råplugga till Idrottsprovet, och åt popcorn xD. Sen har vi suttit lite vid datan, men Ramona fick ett tråkigt meddelande av sin mamma, så jag följde henne hem, och nu sitter jag här.
Skriver mer sen! Ses!
 
Ramona, jag fiins här, ifall du behöver mig ! <3
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0