Måndag

Måndag och jag är sjuk, igen. Eller, sjuk och sjuk men jag hade ont i huvudet i morse och orkade inte gå till skolan, haha. Pappa blev väl kanske inte den gladaste men det skiter jag i, han verkar rätt lugn nu iallafall, jag får ju sitta här, haha. Men men, så jag har inte gjort så mycket idag än, har mest suttit och byggt lego xD, elr a, typ sånt där modell lego, som man sparar och inte behöver plocka sönder igen, fast det gjorde jag, för det fattas så många bitar. Sen har jag fortsatt lite med pusslet, kom väl inte så värst jättelångt, men en liten bit till iallafall. (kommer mer uppdatering och bilder på pusslet senare). Sen har jag kollat lite på tv, och såklart ätit frulle, Jordgubbsyoghurt och ägg xD. Är så gott med jordgubbar, egentligen tål jag dom inte typ, men märker inte så mycket med eksemet på armarna när jag äter det, jaja, peppar peppar.  Och ida kommer troligtvis mina skor hem :D Hoppas ! Vill verkligen börja använda dom nu. Skriver mer sen, ses!

P.S JOSEFINE, VART ÄR ÖNSKELISTAN ? (; <3  


Kommentarer
Postat av: Jossi

Vad är du för sjuk, bara huvudet?
Jag är också hemma.. igen. :/

Haha måste tänka jag vet inte vad jag önskar mej , köp någe fint så blir ja gla bara :D

2008-03-10 @ 13:12:46
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0