Lördag

Äntligen helg! Veckan har varit så tråkig och seg, segaste veckan på länge tror jag. Idag ska jag iallafall bara mysa, städa och sen kanske ringa nån som vill hitta på nått ikväll..Mamma, pappa och syster ska på Morgan Pålsson, men jag orkar inte följa med. Förslag på film någon? (:. Har inte hunnit med så mycket än, klockan är ju bara 12.36, haha. Har suttit här, sett lite på tv, ätit lite frulle och tagit några ointressanta kort. Och jag saknar Jossii massa, skulle ju hälsa på henne, och hon fyller ju år snart med! :D, då måste du bli friska snart gumman.


Jossii, ge mig en önskelista på vad du vill ha när du fyller år! :D <3
Puss på dig, och krya på dig NU !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0