Långfredagen !

Förlåt !
För att jag inte skrivit så mycket, men jag har som vanligt varken haft tid eller orkat, men nu är jag igång igen!
Veckan har sett ut såhär:

MÅNDAG:
Började dagen med bild, seeeegt, hålle rpå och måla nån jäkla tavla, jag kan inte måla -.- , min tavla ska föreställa en tjej eller dam tror jag, men det syns då rakt inte, har knappt kommit igång ens en gång.
Jaja, sen vare matte, jobb i boken, lika segt som bilden, "Funktioner och Algebra" Puuh möööh -.-, jaja tråk äre iallafall. Sen Tyska, höhö, rätt okej faktiskt. Sen lunch, bajsmat, gick hem o åt. Sen Teknik, har fortfarande inte gjort klart våran framtidsstad, haha. Kommer nog ta ett tag till i vår takt. Sen hemkunskap, redovisningar, jag slapp, puuuh, tur det, gillar inte o redovisa. Sen Idrott, helt okej. Sen heeeem. Gjorde inte så mycket, typ mest tv, data, äta och sova.

  
TISDAG:
Började dagen med idrott, helt okej med ´tanke på att jag inte får sntränga mig så mycket typ. Sen slöjd, broderar, rätt kul när man kan det iallafall, hehe. Sen matte, segt segt segt segt, men den lektionen gick den med. Sen lunch, bajsmat, men åt ändå. Sen Tyska, helt okej, gjorde påskkort, haha. Sen Svenska, segt! BA är så tråkig när man typ bara får sitte och jobba i boken, jaja, bara en timma så, sen hem och äta, nörda data, tv, sova.

ONSDAG:
Halv studiedag! Skönt! Matte först, va rätt segt men gick rätt fort ändå, för att va mattelektion asså, sen Engelska, gick fort det med. Sen idrott, basket och volleyboll i lilla hallen, killarna va i gymmet. Sen hem, Mimmi hänka ett tag, keka nudlar, såg på film, Shrek den tredje, haha, klockren film asså! Sen skulle hon hem. Efter det städa jag och mamma mitt rum, haha. Sen tv, data och sova.

TORSDAG:
Försov mig, stannade hemma, haha.
Så det blev en extra ledig dag. Såg mest på tv, aatt vid datan och sov.
Åt mat, snacka med päronen, hade myskväll med sis, innan hon skulle till Joel, sov över där, så jag fick va ensam.
Men mamma och pappa kom hem rätt tidigt, men då sov jag nästan, såg lite på tv, sova.

FREDAG:
Och idag har jag typ inte gjort ett skit, lyssnat på musik, ätit, vatt i afären, datanördat, sett på tv.
Mamma, sis och pappa är hos f o f o kekar påskmiddag, va inte sugen, så jag följde inte med.
Skriver mer sen, ses!


Kommentarer
Postat av: Jossi

Haha jag hatar bild jag kan inte måla ;D
Vi bygger också en framtidsstad i tekniken xD haha
asså usch palla långfredagar värsta segt ^^

2008-03-21 @ 18:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0