Konserter !

Fick i uppdrag av Robin att skriva alla konsterter jag varit på, och alla artister jag sett Live, för han tkr det är så rörigt när jag snackar om alla xP

Amy Diamond
Elin Lanto
Ozzy Osbourne
Neverstore*3
Mange Schmidt
Björn Rosenström*2
Lisa Miskovsky
Säkert!
Adam Tensta
Manic Street Preachers*2
The Ark
Laleh
Lars Winnerbäck*2
Per Gessle*2
Håkan Hellström
Darin
Ola Svensson
Måns Zelmerlöw
Danny
BWO
Velvet
Agnes Carlsson
Sebastian Karlsson
Nightwish
Linkin Park
 O massa fler

Och i sommar blir det bland annat !

Takida
Linkin Park
rage Againt The Machine
Simple Plan
Lars Winnerbäck
Håkan Hellström
Miss Li
Neverstore
Säkert!
o massafler


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har en ny utlottningsdesign uppe på min blogg nu om du är intresserad :)

Alltid roligt att se band live :)

2008-03-13 @ 00:00:55
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0