Fredag

Äntligen fredag!
Den här veckan har verkligen varit seg..
Har inte gjort så mycket idag..
Först skolan, so prov, skit blev det av de provet. Sen No, fiiiilm, skönt, slipa jobba massa. Sen Sv, halvt idrottsprov och bibliotek blev det på den lektionen. Sen lunch, Kassler med tropisk sås och ris, tack för vegetarisk säger jag bara! Sen idrott, fortsatte med mitt prov, gick super faktiskt! Sen Engelska, och prov där med, gick väl sådär, men jag har ju vatt borta men valde o göra dom ändå, men jag får göra om dom sen om jag vill, och helt klart tänker jag göra det! Tre prov på en dag, det är rätt jobbigt måste jag säga. Men men, sen när jag kom hem åkte mammi och jag till Coop, köpte tårta, haha, för o fira nåt, typ, namnsdag elr nåt, har ingen koll på de så xD.   Sen fika vi, sen har jag sett på tv, målat lite, hoppat studsmatta två gånger med syster, datanördat, duschat, hjälpt mamma plocka fram påskgrejer, och sen har jag inte gjort nåt mer, vad jag kan komma på nu iaf. Skriver mer sen. Ses!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Mkt prov! :o

2008-03-14 @ 20:59:01
URL: http://josefineaspeteg,blogg.se
Postat av: Ida

Det finns ännu en utlottningsdesign på min blogg nu om du fortfarande är intresserad :)

2008-03-15 @ 20:37:47
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: Jasmine

va med och tävla om en design hos mig :)

2008-03-16 @ 16:34:11
URL: http://minan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0