Fortfarande Torsdag

Sitter här och försöker hitta bra fakta till mitt Hemkunskaps arbete om Island.
Går väl inte sådär jättebra, men lite framåt iallafall. Borde kanske ha lånat en bok på biblioteket, men vår biblotikarie ( den ena iaf ) är så dryg och jobbig, hon förstår liksom aldrig vad man menar typ. Så det hade nog inte avtt nån idé precis. Annars har väl dagen varit rätt bra, gick till skolan efter lunch, 2 timmar So, sen elevens val, matte. Sen hem och äta kött och potatis, mums ! Sen blev det lite gos med katten, och jag har även hunnit liiite liite mer på pusslet, haha. Det går låångsamt, men det fattas en bit till ramen och jag stör mig ! Jaja, jag hittar väl den med tillslut, nu ska jag kolla på Irene Huss med mamma, skriver mer sen. Ses!

Btw så måste jag säga, Robin, du är förbannat dum du :( 
"Du sårar mig med dina spydiga komentarer" 
Höhö, jag sa ju inget xD 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0