Fortfarande söndag

Huuh, vart tog helgen vägen?
Redan måndag imorgon och jag orkar inte med skolan. Har musik,engelska,idrott och so prov, och jag har inte en aning om hur jag ska hinna allt. Finns det inte en lag om att det bara får vara max 3 prov per vecka? Jaja, jag får väl stå ut, även om IG kommer som ett brev på posten. Borde kanske ta och plugga, för vem vet, kanske nåt prov går bra. Hoppas mest på idrott, behöver verkligen det betyget nu! Uppdaterar väl i veckan om hur proven gick, haha. Hade hoppats på att min kära syster skulle dyka upp, men hon verka rinte komma hem,  är sugen på att hoppa studsmatta igen, haha. Blir ju så kul när man satt upp dne precis, och jag har nästan lärt mig göra volt! Men det får väl vänta, för inte så kul att hoppa i mörkret precis, särskilt inte när vi inte har satt upp de blå skyddet som ska va rint än, och då ser man ju inte fjädrarna. Försökte se en långfilm på 4:an förut, "Nionde kompaniet", den va seg, så jag satte mig och körde lite sims istället. Har satt igång och pussla med, 500 bitar..Gjorde ett på 100 igår, på typ 20 minuter xD. Sen ska jag ta och lägga mitt 1000 pussel med, men det kommer ta vääääääldigt lååååång tiiiid. Får väl ta det som det kommer efter att jag är klar med 500 bitars pusslet, orkar kaske inte mer pussel sen, haha. Men jag ska lägga det, nån gång! Kommer kanske uppdatera med bilder sen, så ni får se, hihi. Nu ska jag köra lite sims tror jag, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0