Annandag Påsk !

Godmorgon alla glada bloggare !

Vaknade för ungefär 2 timamr sedan, var så trött efter igår. Och fortfarande MÄTT, haha xD
Iallafall så gick jag typ och la mig efter senaste inlägget igår, va så trött så ögonlocken var tunga som tegelstenar. Men nu är jag vaken och pigg igen! Har inte gjort på mycket idag, har mest tittat på tv, haha. Åt frulle, Jordgubbsyughurt, mums! Sen fikade vi på kolakakan som vart över sen igår, och jag som missade den igår, tur att mamma tog hem den. Den är så goood :D Sen har jag kollat lite på början av Aladdin på DisneyChannel, haha. Eller a, jag slog på tv:n när jag vaknade, och då var det Aladdin på kanalen som var på, och jag orkade inte ändra. Ska nog kolla klart på den vid 4 se, den går då med. Bara för att se klart den, hehe. jaja, sen har jag försökt hjälpa pappa att lägga in lite tvätt, som, jag inte kom till igår, men jag orkade inte så jags atte mig här istället haha. Sen har jag inte gjort något mer, förutom att beklaga mig för snön som vräker ner ute. Typiskt! Jag som trodde det äntligen vände nu, och blev mildare igen , men icke sa nicke, det bara vräker ner mer och mer, men men, det ligger inte kvar så länge till, eftersom våren kommer snart. Haha. Skriver mer sen, ses!

9 days to go, sen har jag min LAPTOP :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0