Vinter

Äntligen! Snö och vinter, har längtat lite efter det faktiskt, är så fint när det är vitt ute och snön ligger på träden som vajar i vinden. Helt underbart vackert! Iallafall så har jag invigt mina skidor för året, gick väl inte så värst bra, ospårat och nysnö är inget o rekomendera, men lite får man väl stå ut med. Förövrigt borde jag egenligen inte sitta här, borde städa mitt rum och dammsuga, kanske borde ta o plocka ner julpyntet nu? Njaa, det får hänga med ett tag till tror jag. Snart skola igen med, orka med det, men det går väl fort så är det sportlov, sen påsklov, sen sommarlov, sen börja gymnasiet. Usch, orka inte ens tänka tanken på det, vill inte, tycker vi borde ha gymnasium här hemma i Ankarsrum. Men 3 år går fort det med. Jaja, nu måste jag nog städa iallafall, annnars blir mamma och pappa sura, och det har jag ingen lust med. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0