Studiedag, helg.

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag, har inte hunnit med och så har jag varit sjuk. Veckan började inte så bra, fick gå hem från skolan i måndags, hade jätteont i magen, gick över senare på kvällen, då mådde jag illa istället. Tisdagen var likadan, hade ont i magen ett tag, men övergick senare till illamående. Onsdagen var jag också hemma, mådde bättre då, drog till stallet med pappa och syster på eftermiddagen, lite yr, men ja tror ja har vaxpropp, urrk, och de lägger sig ju på balanssinnet, sen sitter jag nog lite för mycket vid datorn med. Iallafall så ryktade jag Glimt lite, sen Kruxa och hlsade och myste lite med Furico:) O alla andra hästar med förståss, sen åkte jag hem och tog det lungt och såg på tv. Torsdagen började med att ja skulle till tandläkaren i västervik, gick bra. Sen hem och gå till skolan, no, lunch, film, elevensval, hem. Sen ta det lungt och spela NintendoDS, mitt nya tidsfördriv, rätt kul faktiskt, hehe. Sen sova, och idag (fredag) srudiedag, hur soft som helst, bara tagit det lungat, vatt i affären 2 ggr och hemma och selat NintendoDS och suttit vid datorn. Imorrn bär det först av till Stallet o rida Glimt, sen hem och sen till Bohmans på middag:) Trevligt! Skriver mer imorrn, ses!

Miljoner Pussar & Kramar Till Jossii!
Saknar Dig Grymt Mycket!
<3


Kommentarer
Postat av: Jossi

Pussar i miljoner till dej också jag saknar dej alldeles för mycket! :(
:*****

2008-01-26 @ 10:02:35
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0