Måndag=Skola

Halloj! Måndag och skola igen då.
Helgen har varit rätt bra faktiskt, blev iallafall att åka till Nässjö/Jönköping i lördags och Mimmi följde med:) första stannade vi i Nässjö, för mamma skulle köpa skidor, vilket hon gjorde, sen skulle vi försöka hitta en intersportaffär, för min bikini var för lite, hittade en, men den öppnade först en halvtimma senare, så vi fortsatte mot Jönköping, in i centrum och hittade en öppen intersport butik, fick bli en grön/rosa rutig och enfärgad bikini, fin var den faktiskt, dock lite för stor över del men shit the same, de funka ändå;) Sen mot Rosenlundsbadet! Fullt med folk förståss, fick tränga sig fram, men det var kul ändå:) Sen till McDonken o käka, sen A6, köpte SystrarIJeans bok 2 och en hästnyckelring, samt godis. Sen åkte vi hem, svängde in i Blackstad o dumpa av Mimmi, sen hem och syster skulle på fest hos en kompis. Sen glo på TV, Let's Dance, sne sova. Söndagen började iallafall bra, red Misty, hon brallade lite, men dom har ju redan fått vårkänslor och börjat brunsta så det hör väl till;) Blev rädd för en ekorre idag, tog ett skutt upp i luften men landade säkert den här gången iallafall;) Sen hem och glo på tv, duscha, laga mat, lösa sudoku o glo på film, sen på kvällen skulle mammi jobba, så pappi jag o syster dela en pizza o en påse ahlgrens svenska bilskyltar o glodde på LillaJönssonLiganOchCornflakesKuppen. Guttans! Idag har dte väl inte vatt så mycket annat än skola, som vanligt, nu börjas det igen, men vi har iallafall inte fått reda på att vi ska ha prov än, vad jag vet iallafall, har inte vatt i skolan, andra dagen för mig då jag var sjuk hela förra veckan förutom halva första dagen. Sen mådde jag inte så bra idag heller, blev yr och fick ont i huvvet, men de var troligtvis bara blodsockret som sjönk lite pågrundav att ja inte ätit nåt. Men jag pappa hämta mig i skolan iallafall. Men jag mår bättre nu iallafall. Imorrn blir det till och åka och titta på tre hästar som vi kanske ska ha på foder, jippi! Skriver mer om det imorgon, nu ska jag titta på tv, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0