Lördag

Basjbajsbajs på mina föräldrar asså -.-
Dom sabbar fan allting för tillfället, liksom, vi har vatt ute hos hästarna EN GÅNG den här veckan, o då red vi inte ens, dom behöver ju motion, men mina puckade föräldrar verkar inte ha fattat det. Liksom, vi tar hand om dom för att dom behöver motion! Men men, så skulle vi ridit igår, men då jobbade pappa till 14.30 och mamma va LEDIG HELA DAGEN!!!!! Men då skiter hon i mig och syster och sticker till Västervik ocht ränar Nautilus och går på stan med Susanne istället, ja menar, hallå? Får man inte motion av o rida då eller?:S Jaja, sen kom pappa hem o vi va skitsura på mamam, och pappa sa att vi inte skulle hinna rida innan det blev mörkt, och då vart vi ännu surare (jag och syster asså) -.- . Sen kom mamma hem o undra vafan vi va sura för, som om hon inte skulle veta, sucksucksuck. Så sa jag och syster att då MÅSTE vi fan rida IDAG, ja sa päronen då, hhhhmmmmmpppf pyttsan, så vaknar man idag och så säger pappa att vi får se, vi får se????? åååh, ja tror ja blir förbannad snart asså, bara jag tönker på det! Sen kommer mamma ner och säger att hon måste åka till Västervik, hahahahaha, sääääkert, hon var ju förihelvete där IGÅR!!!!!!! Åh, dom ljuger ju så dom själva tror på det, dom gör verkligen allt för o slippa, så jäkla taskigt! Dom vill nog inte att deras döttrar ska ha kul, men men, dom ska fan inte tro att dom slipper undan så lätt, dom ska få se. Dom ska få stå ut i 100 år till med det här, minst! Nu ska ja skälla ut pappa, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0