Torsdag = Skola

Torsdag och skola igen då..Segt som vanligt. Började dagen med Tyska, först muntligt glosförhör, men jag har ju vatt sjuk så jag slapp svara ;D Sen skulle vi vatt i datasalen, men jag och mimmi orka inte sitta där, eller, vi blev heller inte insläppta i datasalen, så vi satt oss i klassrummet,jag skrev av hennes korsord, sen gjorde vi alla <3 dag kort, men Anders, vår Tyska lärare, kunde inte komma på vad de hette på Tyska så vi fick skriva på Svenska xD. Sen var det No, suck suck suck, bara lyssna massa hela tiden, man somnar typ, och det gjorde vi i en timma -.-. Sen var det Engelska, förhör, jag har ju vatt sjuk, så jag slapp det med ;D Sen var det lunch, ÄRTSOPPA, bläääää, jag, Kajsa o Manda gick till Konsum o köpte JumboMuffins, mumms :D, eller, Manda köpte en stenhård småfranska, shit vad man kan garva åt sånt asså, vi håll nog på i en kvart, minst:P Sen var det So, jag gjorde Svenska Nationellt Prov. För jag har ju som sagt, för tredje gången vatt sjuk,så jag fick göra det då iställetm va inte så svårt, fick två geléhjärtan av Anders, som jag inte tålxD Men jag åt dom ändå, för jag får ju bara eksem ;P. Sen rast, jag och BA satt o rätta mitt prov, MVG (a). Jag vet, pluggisch, men vill man bli nåt måste man väl ha betyg?:P. Sen va det lite mer rast, sen So, segt, BA stod framme och predrika om nå tråkigt och ointressant som valigt, typ ingen lyssna. Sen elevensval, jag had ematte, seeeegt, men Anders är shysst:). Sen hem, han med o prata 30 sekunder med pappa innan han stack till jobbet. Sen in och göra iordning mat till mig och syster, mammsen had egjort Tacolåda och ris, muuuumms!:D. Så jag duka i vardagsrummet o satte på tv:n, o va visar dom där, om inte Rasten;D. Såklart så fastnar man där e20 minuter typ. Sen fortsatteb jag och duka, och värma maten, sen tog jag fram bakelserna mamma hade köpt till oss, med alla <3 dags hjärtan till också, men choklad i:D, sen fastnade jag vid tv:n igen, för jag vänta på syster, Kim Possible va de den här gången, inte lika bra. Sen kom min syster inte hem så jag ringde henne, hon hade inte mobilen på-.-. Fortsatte och kolla på Kim Possible, sen ringde jag igen, då had ehon mobilen på men svara intexd. Så jag kolla klart på kim possible, sen ringde jag henne igen, då, äntligen svara hon! Men då var hon hemma hos becca, så jag fick säga åt henne att hon va tvungen o komma hem. Sen nätr jag vänta på att hon skulle komma hem, så värmde jag maten som kallnat, igenxD Sen kom hon iallafall hem, så åt vi och lite, o jag fick reda på att hon blivit tillsammans med Joel ;D Värsta sött egentligen..Men iallafall så va det Brandy och HerMorris på tv:n, sjukt fjantigt, jag vet, men syster insistera på att vi skulle kolla på det så, haha;D. Sen sknacka vi lite, sen satte vi oss här och kolla på mobiler:) Sen gick hon ner och gjorde läxorna, så satte jag mig här och kolla min bilddagbok, sen typ ska hon till Becca, så då ska jag nog stöda mitt rum, om jag orkar vill säga, haha:P Annars sitter jag kvar här, det är rätt kul o läsa bloggar:P Skiver mer sen. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0