Skvaller

Någon mer än jag som är förbannat trött på allt skvaller? Liksom, ta Britney Spears till exempel, hela hennes privatliv ligger ute på nätet, hur kul kan det vara på en skala? Och stackars hennes barn, om 10 år när dom sitter och söker på sin mamma, får dom bara fram en massa skandaler och skvaller om hela hennes liv. vad har vi med det och göra? hennes liv, hennes val. Bar för att hon är känd ör det väl inte meningen att vi andra ska behöva få veta allt, visst man behöver inte läsa det, men man kan ju liksom inte låta bli. Snälla nån, ge stjärnan ett privatliv och lämne henne och hennes familj ifred! Tänk dig själv, om du vore känd, och man kunde hitta hela ditt privatliv på google till exempel, hur kul skulle det va på en skala? Inte så värst va. Visst, det är mycket glitter och glamour, men är det verkligen värt allt det där? Vill man verkligen bli helt utpekad av världens folk? Vill man inte kunna gå utanför dörren utan att massa paparazzi och intervju folk ska hoppa på en med en gång? Jaja, jag skulle inte vilja ha det så iallafall. Men jag vet inte vad ni andra tycker. Men jag tycker man ska lämna kändisarna lite ifred, ge dom lite svängrum, låt dom ha sitt privatliv, så kan vi få reda på kändislivet, för dte är ju det vi tycker är intressantast egentligen, eller hur? Victoria Beckham, hon har ju visserligen gjort bort sig totalt hon med, men förtjänar hon all skit? Kan man inte tänka steget längre, hon är ju inte någon perfekt mode ikon och gott föredöme för unga tjejer precis. Men samma sak där, låte henne och hennes familj vara ifred! Såg precis senaste nytt på msn.se, en bild på Victoria, med ett litet ärr på magen, o allt skvaller är genast igång, snälla nån, vad har vi med det o göra? Ett litet ärr på magen, men tjena, det kan ju va blindtarmen eller vad som helst? Tror folk verkligen på allt som skrivs på internet, och att dom ska få reda på sanningen? Jaja, en flopp är det iallafall.

Pussar till Jossii som jag saknar grymt mycket ! 

TACK till folk som inte gillar skvaller !

Ett extra stort plus till folk som tar åt sig av vad man skriver och tänker sig för nästa gång man hackar på victoria Beckham eller någon annan !

Kommentarer
Postat av: Jossi

Puss :***
jag är sjuk o mår skiiiiiiit :'( O saknar dej fett mkt o snart dör jag för du är så goooo, åh kom hit älskling :(

2008-02-13 @ 14:28:38
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0