Sjuk, tråk, sjukhus, data, china.

Jahopp, då är man alltså sjuk igen, -.- . Har skitont i magen o huvudet, typ.. Men men, de går väl över får jag hoppas, är ju som sagt rätt mkt folk som är sjuka nu. Började iallafall dagen med en tripp in till sjukhuset, riktigt kul, nooot! Sen hämta Chinamat, mumma:) Fick ner lite iallafall. Sen ha tråkigt som vanligt, och ni sitta här o dega. Finns ju inte så mkt o göra, men ska nog läsa lite i min bok sen, håller på i Madison Finn, kompisar på nätet, för tillfället. Har inte kommit så långt i den än, men den verkar rätt kul:) Borde kanske ta och mublera om mitt ru, nääee, eller, jag vet inte, kanske inte går, eller så blir mina föräldrar sura på mig om jnag gör det. Kanske är bäst o fråga dom först, hehe. Men men, har iallafall allmänt tråkigt, ska nog se på tv eller nåt nu. Skriver mer sen. Ses!  

Kommentarer
Postat av: Jossi

Den boken har jag läst o den är bra :D
Va gjorde du på sjukhuset? :o
Åh jag vill inte va sjuuuuuk :( Krya på dej!

2008-02-13 @ 14:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0