Lördag!

Äntligen helg, och lov desutom! Ska bli s skönt att bara få slappna av, lämna all stress i skolan och bara ha det lungt och skönt och ha det kul, ska ju tiill Mora på torsdag nästa vecka:D Så då kommer jag tyvärr inte kunna skriva på 4 dagar:( Men jag kommer såklart skirva och berätta en massa om det när jag kommer hem igen!:D Veckan har väl varit rätt bra, i största allmänhet iallafall. I måndags åkte jag och pappa in till tandläkaren, kollade så att jag inte behövde tandställning, behövdes inte:D och laga en tand, sen tillbaka till skolan, lunch, teknik, hemkunskap, idrott. Sen hem och äta, nörda data, och sova. Tisdag, först skola, sen hem..Trodde jag fått tillbaka maginfluensan, igen-.- Men icke sa nicke, blev bra sen igen..Onsdag, sjukhuset, och jag gillar't inte:(..Är allergisk mot massa:/ -.-. Hem, äta china mat med päronen innan dom dorg till jobbet, nörda data, sova. Torsdag, gick till skolan, hade Svenska Nationella provet 1, MVG (a). Hem, äta, nörda data, sova. Freda, sköööönt! Först skola, Svenska Nationella Prov 2, MVG (a). Ser faktiskt bra ut inför gymnasiet;P. Hem, äta, nörda ata, sova. Lördag, va med Frida:D<3. Det var min vecka typ..Skriver mer sen. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0