Josefine Aspeteg

Kära Jossii
Innan du kom in i mitt liv var det inte lika roligt. Du liksom bara fanns där, helt plötsligt. Alla minnen med dig är oförglömliga! Finlandsbåte,haha, med hissarna, det var första äventyret tillsammans, kul var det, och vi fann varandra direkt liksom. Sen var det middagen hemma hos er, med den där läskiga hunden, haha, och min syster som skrek åt dom xD, minnen är det, minnen som sitter kvar föralltid! Bada och kasta äckligt grönt sjögräs, haha, inte lika kul utan dig, och cirkus, cirkusen när Jessica tappade en tand och vi fick trycka upp ett gammalt kvitto i munnen på henne, hahahaha. Eller moppen, vår kära vän, bara damp ner i diket, men vi va snart uppe igen ;). Dock med lite skrubbsår, men vad gör väl det, när man har sin bästa vän brevid sig? Och sen alla andra gånger vi varit tillsammans, alla gånger vi skrattat och den där gången vi bråkade, men vi vart snart vänner igen, vänner föralltid, vänner som inte sviker varandra, vänner som alltid finns där för varandra. Du ska veta att alla minnen sitter kvar, kommer aldrig, ALDRIG glömma alla underbara stunde rmed dig, och jag hoppas på så många fler! du bara måste bli bra snart, för du är min bästa vän, och jag kan inte tänka mig ett roligt liv utan dig.

Och du ska veta att jag alltid finns här för dig, allti när du behöver mig :)

Massa pussar och kramar till dig från mig!

<3

Kommentarer
Postat av: Jossi

Åh va go du är gumman!

2008-02-20 @ 08:48:33
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se
Postat av: Jossi

Åh va go du är gumman!

2008-02-20 @ 08:49:00
Postat av: Jossi

Varför kommer inte allt med? xD

2008-02-20 @ 08:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0