Hejhej

Rätt seg dag idag, först upp och gå till skolan, var en sån där "åhörardag" i skolan, så föräldrarna fick komma och kolla när vi jobbar och så, o vilka kommerom inte MINA föräldrar -.- xD . jaja, iallafall så var det först idrott, men jag är smart o glömmer kläder, o får sitta med Manda i klassrummet o "plugga" , sen rast, sen mer plugg, för Anne, syslöjdsläraren var inte här idag, typiskt! Jag som faktiskt kände för att fortsätta med min stickning för en gångs skulle, jaja, en halsduk är det tnkt att det ska bli, nån gång iallafall xD . Såklart att mina föräldrar skulle dyka upp mitt under "slöjden" med, så man var tvungen o jobba, o inte ens kunde ta sig lite extra håla. Jaja, Mimmi o jag köpte frallor iallafall :) Sen mer plugg, sen matteprov -.- Okej, måste erkänna att det gick varken bra eller dåligt, vet inte riktigt vad jag ska tro, är väl bättre o vänta på resultatet kanske ;) Sen lunch, Raggmunk, köpte havre boll i frizon, mådde illa, typ spydde, åkte hem. IGEN!!!!! Mamma sa att jag nog fått smittan igen p.g.a. att jag gick till skolan så snabbt, men men, det går över, det är u faktiskt rätt många som håller på och är sjuka nu. Så det blev till att lägga sig och kolla i gamla skolkataloger, mkr roande kan jag säga ;) . Och nu mår jag bättre, men nu ska jag gå och äta. Ses!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Krya på dej Älskling

2008-02-12 @ 15:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0