Haha

Jadu Jossii..Jag vet inte varför inte komentarerna kommer med :s
har skrivit massa till dej men så kommer typ bara första orden/ordet med :s

Men du ska veta att jag saknar dje massor :)

FINNS PÅ MOBILEN I MORA , SMSA MASSOR :D <3

Pöss på dej <3

Här är min senaste komentar till det inlägget du skrev till mig :') <33 xD

:') <3 Nu gråter jag meed :')
Du är bäst, Jossii! Inget tvivel om den saken alltså! Du ska bara veta hur mycket jag saknar dig!
Vi måste, bara MÅSTE stå vid varandras sida, HELA TIDEN, för jag behöver dig :) <3
Puss o Kram! Finns på mobilen HELA tiden i Mora :)Smsa  massor! :D <3

Kommentarer
Postat av: Jossi

åh du är helt klart bäst, åker till stockholm idag ju. Får se hur länge vi stannar eftersom jag är sjuk. Var på sjukhuset igår igen... :/
älskade vän

2008-02-21 @ 07:39:17
URL: http://josefineaspeteg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0