Ännu en lista ;)

1. vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Shit, krävs mycket täckstift idag ;)

2. hur mycket kontanter har du på dig?
Typ 200 :- kanske xD

3. viket ord rimmar på test?
Fest

4. favoritplanet?
Jorden

5. vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Mamma

6. vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Björn Gustavsson - Carina Berg

7. vad har du på dig på din överkropp just nu?
MussePiké :)

8. sätter du etiketter på dig själv?
Haha, jag har gjort det nåra ggr, när ja praoa på JanneBanan och när jag är hemma hos Mimmi brukar ja snatta nåra med hennes namn o adress på, så jag vet var jag hör hemma ;)

9. vad är det för märke på skorna du har på dig?
Just nu, Converse All Star.

10. ett ljust eller mörkt rum?
Mitt emellan mellan och ljust.

11. vad gjorde du vid midnatt?
Sov!

12. vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Men vi har ju haft matteprovet, och det gick ju bra, eller hur?:) Puss

13. vart ligger ditt närmaste seven eleven?
Sthlm skule jag tro.

14. vilket uttryck andvänder du mest?
Ofta eller vet inte xD

15. till vem sa du "jag älskar dig" senast?
(:

16. vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Sassie :)

17. hur många sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Höhö, ett par kilo Ibumetin förgyller en seg dag med mensvärk ;D

18. hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ett antal -.- xD

19. vilken ålder har varit bäst hittills?
Vet inte

20. din värsta fiende.
L***a

21. vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Misty

22. vad var det senaste du sa till någon?
Hehe

23. en miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar.

24. gillar du någon särskild lite extra just nu?
Ramona

25. senaste låten du lyssnade på?
Takida - Asleep

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0