Tisdag

Tisdag, och studiedag imorrn, blir till att slappa vid datan heeeela kvällen, soooft äre (: Jaja, utvecklingssamtalet blev skit, haha, jag sura mig iegnom hela, min lärare kan man få spy på, BOKSTAVLIGEN, jävla rövslickare!!!! Åååååh, bajs på honom. Iaf så var det lite idrott sen, va inte med p.g.a utvecklingsstördasamtalet. Sen avslutningsfotografering(bilder kommer garanterat sen!), najs vare, vi vner läääätt, NAAAT. Jaja, man kan ju alltid hoppas, haha. Sen slöjd, men vi fick rast om vi ville ist, så det blev häng med das grabbs och Ramona, puss på det. Sen matte, gick bra, men de va seeegt. Sen lunch, bläääh, sen Tyska,rätt okej, sen Svenska med rövslickaren, jag sket i den, orkar inte med honom, jävla idiot -.- Sen hem, och in till Västervik med mammi (:, först tanka, sen Rusta, sen sjukhuset, sen Kvantum, sen snacka en evighet med Sonja, trevligt. Sen hem, mamma drog till Västervik igen, och träna. Och nu sitter jag här, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0