Snart torsdag, haha.

Sitter fortfarande framför datorn, vilket jag gjort precis hela dagen, har ju som sagt inte orkat nåt annat. Så nu är klockan så mkt som 23.49 och jag är inte ett dugg trött, bara snuvig, typsikt, jag vill inte vara förkyld :( Och imorrn är det So förhör, och engelska prov, bajs på det, inte et skit kmr bli bra. O på fredag är det iallafall en kort dag! Sen ska Ramona med mig ut till hästarna på fredag, får se hur det går, sist jag var där var min äkra lskling helt vild, bokstavligen! Men förhoppningsvis är hon mkt lungnare nu, när jag har haft henne igång ett tag :P Nu ska jag snart sova, elr iaf försöka, haha, ses!

Kommentarer
Postat av: liza

SVAR: åh vad söt du är!! :) tack så jättemycket, jag hoppas verkligen detsamma!! ha en bra dag och kika gärna in igen!

2008-04-10 @ 13:31:36
URL: http://lliza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0