Onsdag

Förlåt för dåligt uppdaterande, men routern till datan har vatt trasig typ. Men nu jag tillbaka ;D
Dagen har varit rätt okej, började med ett nationellt prov i Engelska, och det gock braaaaaaa :D 
Sen maaaassa rast, häng med Jossan, Jennie, Madde och Emma, trevligt vare! Sen vare aulan, massa prat, och det va tråååååk. Sen lunch, äcklih mat. Sen volleyboll och fotbollstunering, kunde inte va med så jag, Jossan, Jennie, Madde och Emma satt på bibblan. Sen film, men orkade inte glo på den, så gick hem, och jag av inte den enda, haha ;D
Sen har jag inte gjort så mkt, typ bakat negerbollar och sett på tv, och nu siter jag här, ska nog städa sen, efter maten, skriver mer sen, ses!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Svar: det var något med hennes mage nu men hon är hemma nu :)
Tack

2008-04-16 @ 14:35:07
Postat av: Jossi

Ååh forst från förra kommentaren, tack...det behövs!

2008-04-16 @ 14:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0