Måndag

Måndag och skola igen, suck. Och jag har börjat bli förkyld igen, jag vill inte va förkyld! Men men, dagen började iallafall med att jag vaknade 7.10, när klockan ringde, jag stängde av den och somnade om, mamma väknte mig igen vid halv ungefär, eller a, fem i halv kanske. Och jag klädde på mig och gick ner och åt frulle, kollade lite påtv och gjorde mig iordning för skolan. Kom ner precis innan vi började, hade bild första timman, rätt kul faktiskt och lektionen gick ovanligt fort. Sen hade vi matte, och det var då jag började känna mig riktigt dåigt, så jag orkade inte sitta på lektionen, så jag satte mig i biblioteket och där var även Lydia -.- men jag stod ut en timma med henne iallafall, orkade inte hitta någon ny plats att sitta på. Men efter matten orkade jag inte heller gå på Tyskan, så jag gick till skolsköterskan och tänkte kolla om jag hade nån feber, när jag hade vatt där var det lunch, men jag mådde så dåligt så jag gick hem. Väl hemma åt jag lite och vilade, satt ite vid datan och läste ut min bok. Sen hade jag ingen feber, konstigt, men då hjälpte jag mammalite i trädgåden, ochn kollade på tv. Sen åkte hon till jobbet och jag satt vid datan, sen kollade jag mer tv och sen gick jag ut i trädgården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0