Måndag

Hmm, tänkte skriva lite om hur dagen har varit iallafall.
Började som sagt dagen med nationellt engelska prov, skrivdelen gick förvånandsvärt bra. Hördelen gick väl också rätt bra, dock inte lika bra som skrivdelen. Men men, sen blev det lunch, blodpudding och raggmunk, blääää, sen teknik, kom som vanligt inte vidare med vårt arbete, kanske beror på vilka man jobbar med, haha. Så dne lektionen bestod av att  Joel bara tjatar som nån jäkla morsa hela lektionen, Daniel gör sitt, Mimmi springer runt lite överalt´lt, eller sitter på golvet och degar, och jag försöker måla sockerbitar medans David slår mig på röven med limpistolslim. Störande värre, men men, sen vare enkät som gällde, jag David, Becca, Mandiz, Björn, Anders, Daniel, Jacob, Manda, Lydia, Jessica och Lottie, (tror det var alla iaf) gick bort till datasalen, men jag hade visst redan gjort min sån enkät hemma, haha. Så jag gick tillbaka till tekniken, och var me dpå slutet lite, sen gick jag bort till hemkunskapen, men vi hade inte börjat, och de andra var inte klara med enkäten, förutom Björn, så jag umgicks lite me dhonom, trevligt var det. Sen började vi iaf, vi skulle baka pizz, mums! (trodde jag iaf), iallafall så bakade jag med Manda. Men det gick inte så bra, för David gletade in massa skt i degen och störde oss hela tiden, haha. Jaja, vi fick vår pizza tillslut iallafall, David fick baka dubbel sats haha.Men jag tål ju inte tmat så jag fick vara utan, och min pizza var jättetorr så jag kastade min. Sen vare idrott, men jag gick hem, skulle ändå inte va med på den. När jag kom hem snackade jag lite med mamma, satt lite vid datan, åt, tog på mig ridkläder, sen bare av mot stallet, Och väl där hade Misty TOTALDAMP alltså, hon verligen stod och hoppade på stället och uppförde sig sm en redig unghingst, sparkade, bockade, gnäggade, hoppade, trampade, slog med huvudet i luften, skrapade med hovarna i marken, ja, allt typ, haha. Så jag fick bli liiiite arg. Men men, jag kom upp tillslut, och hon var som en dröm hela ridturen, ååååh, vad jag älskar denna underbara häs alltså! Hon var pigg hela tiden, och bockade inte en enda gång, visst, hon bet lite i baken på Lillan, men hon var ändå relativt lugn. Och galoppen, åååh, älska den alltså! Sen, när vi var tillbaka vid stallet, så ble hon lite stimmig igen, men det löste sig ändå iallafall, så allt gick bra. Sne skjutsa vi hemm Emma och Nathalie med. Sen bar det av mot Coop, jag köpte en Daimstrut, sen hem och keka glass och sitta vid datan, sen åt jag lite macka, och fika lite till, haha. Sen duscha jag, coh nu sitter jag här igen, har kollat min bdb, och chattat ite me dkompisar på msn, och snart ska jag gå och lägga mig, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0