Fredag

Fredag och äntligen helg!
Som jag har längtat efter den här dagen, hela veckan! Den har väl varit rätt okej ändå, förutom tisdagen då, haha. Men men, det är sånt man får lära sig att leva med. Tänkte iallafall berätta lite hur veckan har varit, känner att jag varit lite dålig på att blogga nu, inte bra.

MÅNDAG:
Dagen började med frulla,fil och macka, rätt okej. Kom till skolan och där väntade det nationella engelska provet, (skriftliga delen), och den höll på mellan 8.10 - 9.30 ungefär. Gick bra faktiskt, så jag ör rätt nöjd. Sen var det rast, och jag var med Ramona, vi satt och snackade bara tror jag, minns inte så bra, hehe. Sen var det iallafall den jobbiga hördelen kvar, och den höll på  mellan 10.00 - 11.00, men det gick bra det med, och vid det här laget var jag supernöjd! Sen var det lunch, men den var inte så god, minns inte vad det var, men jag åt det inte iallafall. Sen teknik, gick väl sådär, kanske beror på vilka man jobbar med, suck, haha. Läs inlägget från i måndags så frstår ni nog vad jag menar, haha. Sen hemkunskap, och vi bakade pizza, men jag tål ju inte tomat, så min blev torr och äcklig, så jag kastade den, sen idrott, men jag skulle inte va md, så jag gick hem istället (var sista lektionen alltså). Hemma tog jag det lungt, satt vid datorn, snackade lite med mamma innan hon skulle åka och jobba, sen fick jag näsblod, jippi. Nej men det gick över fort, hehe. Sen tog jag det bara lungt, och sen gickjag och la mig.

TISDAG:
Började dagen som vanligt, men frulle alltså. Sen utvecklingssamtal, JIPPI, NAAAAT, läs inlägget från i tisdags, orkar inte berätta igen, men har egentligen mycket mer än det, men jag orka rinte brymig om min rövslickare till lärare längre ändå. Men dagen blev väl typ förstördpå grund av det ändåså.

ONSDAG:
Megaförskyld.se, sucksucksuck, jag behövde verkligen bli fri från sjukan nu, men icke sa nicke, nu ska jag dra med en förskylning med, åååh, så det blev till att sitta framför laptopen hela den dagen. Käkade mat, snackade med mamma, pappa och syster, hade rätt mycket att prata om nu när vi inte träffas så mycket tillsammans längre. Sen blev som sagt  bara att ta det lungt hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0