Fortfarande lördag

Är mycket bättre med förkylningen nu, äntligen! Har inte gjort så mycket idag heller. Vaknade jättesent, och bestämde mig för att strunta i ridningen idag, ifall förkylningen skulle komma tillbaka, men ska ut till min bebis imorrn iallafall, tror jag, hehe, om nån vill följa med mig. Efter tv:n blev det frulle, och sen hjälpte jag pappa lite i trädgården, snackade lite med mamma medans vi väntade på syster som va i stallet. Sen efter ett tag kom syster hem och vi drog ut till islandshästarna, men de va ingen där, så vi stannade inte, körde förbi Mitt Och Jossiis Vurp Dike, Det Väcker Minnen. Sen åkte vi hem, elr, mamma och pappa lämnade av mig och syster och drog in till Västervik för att hämta kinamat, mums! Medans dom var i Västervik satt jag vid datan och duschade, syster likadant tp. Sen kom dom hem och vi åt. Sen har jag bara suttit vid datan och tv:n typ, och läst lite. Skriver mer sen, ses!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Det kommer man aldrig glömma!

2008-04-12 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0