Födelsedag !

Hipp Hipp Hurra För Mig För Jag Fyller År Idag !
Dagen börjar INTE  bra, tyvärr. Vaknar med världens mensvärk, och kan typ inte röra mig, så fick vara hemma från skolan idag, suck, på min födelsedag med :( Men men, iof får jag ju inga gratulationer av kompisarna osv men hellre sitta hemma och ta det lungt tills v'rken gått över, än o plåga sig i skolan. Har iaf fått en gympaväska (Nike) till skolan, och en träningsoverall nu på morgonen,  sen har jag fått en nobless choklad ask av min syster med (: <3. Skriver mer sen, ses!  

Kommentarer
Postat av: Jossi

Usch vad jobbigt! :(
Men masssssssssssssssssssa grattttiiiiis till dej världens bästa tjej :D HOPPAS DIN DAG BLEV BÄÄÄÄÄST ÄNDÅ! :D

2008-04-02 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0