?

Jag orkar inte mer snart, sluta gnälla, snälla! Du vet så väl, och alla andra, bara att inse faktan. Du vet ju lika väl som jag vad det är som är fel, och du vet att du måste göra något åt det, ingen anna kan, det är bara du! Och jag orkar inte höra mer skit från dig nu, du är ju bara extremt dum och egoistisk när du håller på. Jag trodde den här skiten mellan oss var slut nu, men jag trodde visst fel. Men jag orkar iallafall inte mer, så om det är såhär du vill ha det, så är vår vänskap över. Det är den bittra sanningen, visst, jag vill hjälpa dig, men vad tjänar det till, du kommer inte lyssna och bli bättre för det. Men du vet lika väl som jag att det kommer sluta illa om du inte lägger av nu!

Jag älskar dig, <3
Du vet vem du är, även om du inte vill erkänna det själv.

Kommentarer
Postat av: jenny

ha en bra dag!

2008-04-07 @ 15:59:51
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Jossi

Mee?

2008-04-07 @ 17:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0