-

DAGENS:
Klädsel:
Jeans, linne och munkis.
Frisyr: Utsläppt och oborstat
Låt: tAKiDA - Broken
Tv: Disney Channel ^^
Vill ha: En ny bloggdesign, börjar bli desperat.
Tråkigaste: Förkyld
Roligaste: Slapp tandläkaren

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng:
Jag själv
Såg dig gråta: Mamma
Fick dig att gråta: Hemlis
Fick dig att börja skratta: Tv:n
Du gick på bio med: Klassen
Skickade ett e-mail till dig: Vetgirig.nu
Skickade ett SMS till dig: Ramona
Skickade ett lunarinlägg till dig: Har inte lunar

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" till en pojkvän och menat det:
Ja
Bråkat med ditt husdjur: Haha, ja
Drömt om något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för:
Mörker, och äckliga djur typ.
Vart vill du gifta dig: Vet inte
Vem hatar du verkligen: -
Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland
Är du ett hälsofreak: Haha, nej.
Är du ensam nu: Nej
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Olika

FAVORIT:
Rum i huset:
Mitt eget
Typ av musik: Rock
Parfym: Massor, men just nu Mexx Nice.
Månad: Alla
Mat: Tacos
Dricka: Mjölk eller vatten
Godis: Choklad
Tidning: Frida
Film: Olika
Djur: Häst och katt

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Ja
Varit sjuk: Nej, bara förkyld.
Sjungit: Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Ja
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Mm
Kramat någon: Ja
Kissed someone: Nej
Ätit: Ja, klart.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kolla gärna in min sida =)

2008-04-09 @ 19:06:14
URL: http://emmchen.blogg.se/smycken
Postat av: Jessica

Kul med lista!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-09 @ 19:10:27
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Elli

Är dock inte så insatt. Men det jag har hört är jätte bra :)Men den där nya, curly sue eller något!? den är GRYMT BRA den med.

2008-04-09 @ 19:20:55
URL: http://evc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0